Sport Branding

English Edition of This Article at The Bottom Of The Page :

 Διαμορφώνουμε όλο το πλαίσιο ώστε να αγαπιέται μία επιχείρηση , ένας άνθρωπος και βεβαίως ένα αθλητικό σωματείο .Δημιουργούμε τα σωματεία Brand .

Σε πολλές χώρες με άρτια επιχειρησιακή οργάνωση ο αθλητισμός ευρύτερα και ειδικά τα αθλητικά ποδοσφαιρικά σωματεία είναι μεγάλα Brand με διεθνή ακτινοβολία , τα οποία συμβάλουν στην “αφήγηση” της ιστορίας των χωρών στις οποίες αυτά βρίσκονται καθώς επί της ουσίας διηγούνται την ιστορία των ανθρώπων της χώρας αυτής , ως φιλάθλων , διοικήσεων , managers και management ευρύτερα .

Το Branding ως επιστήμη , ακολουθεί  έναν στρατηγικό σχεδιασμό διαμόρφωσης της εικόνας , της δημιουργίας των σχέσεων , τη δομή , τη φιλοσοφία , το όραμα και την ευρύτερη κουλτούρα που διέπει ένα αθλητικό σωματείο ( ποδοσφαίρου – μπάσκετ ή όποιου άλλου αθλήματος ) .

  • Η πρώτη αλλαγή πρέπει να επιτευχθεί στην αξιακή δομή των συλλόγων . Αυτό σημαίνει πως η κοινωνικότητα , η δημοκρατία στη διοίκηση , η ανάπτυξη σχέσεων , οι σχέσεις των ανθρώπων στον σύλλογο θα πρέπει να βασίζονται σε δομές αληθινές – βαθύτατες και όχι σε επίπλαστες πρόσθετες ενέργειες . Οι αληθινές δομές χαρακτηρίζονται από τις αξίες του ήθους , της αξιοπιστίας , της ειλικρίνειας , της συνέπειας και της διαφάνειας .

  • Το Branding  ως επιστήμη εγκαθιδρύουν τις δομές για διαρκή – ασταμάτητο διάλογο με όλα τα μέρη τα οποία εμπλέκονται στην ιδέα ενός συλλόγου . Τα μέρη που αποτελούν ένα σωματείο είναι οι άνθρωποι του . Οι άνθρωποι που διοικούν , οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτό και οπωσδήποτε οι άνθρωποι που το στηρίζουν με κάθε τρόπο και με την ιδιότητα των φιλάθλων του . Κάθε σωματείο πρέπει να “ακούει” τους ανθρώπους του με προσοχή , από όποια ηλικιακή ή κοινωνική ομάδα και άν προέρχονται .

  •  Το Branding ως επιστήμη κρατούν πάντα ενημερωμένη πλήρως την κοινή γνώμη και όλες τις ομάδες των κοινών  που συνεργάζονται με τον σύλλογο , ώστε να αποφεύγονται οι φήμες , οι ανεξέλεγκτοι ψίθυροι και η διεστρέβλωση της πραγματικότητας . Όταν υπάρχει έκτακτο γεγονός ή περίπτωση κρίσης οι Δημόσιες Σχέσεις ( ως η επιστήμη απο την οποία σχεδιάζεται το πρόγραμμα Branding ) ,  ως επιστήμη δια του Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων – Branding , συγκαλούν εκτάκτως και εντός των πρώτων ωρών συνέντευξη τύπου ώστε να υπάρξει έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση . Οι Δημόσιες Σχέσεις ως επιστήμη σχεδιάζουν το πρόγραμμα της Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων ( Crisis Communication Management ) . Η συνεχής ενημέρωση απο την επίσημη πηγή είναι η καλύτερη μέθοδος για τη δημιουργία της πραγματικής εικόνας του συλλόγου . Ο σύμβουλος των Δημοσίων Σχέσεων διατηρεί όπως σε κάθε δραστηριότητα του και στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων τις αξίες του Ήθους , της Συνέπειας , της Αξιοπιστίας , της Ειλικρίνειας και της Διαφάνειας .

  • Τα μεγάλα σωματεία είναι πρώτα μεγάλα στις δημοκρατικές τους δομές . Ακούνε – συζητούν – καινοτομούν – είναι στραμένα πρός την κοινωνία και την υπηρετούν .

  • Αποτέλεσμα αυτού είναι η ύψιστη συνεργασία όλων των ανθρωπίνων μερών που αποτελούν ένα σωματείο και σε πνεύμα ομαδικό μοιράζονται την ίδια αθλητική – πολιτισμική κουλτούρα . Όλα τα μέρη έχουν ως οδηγό τους ένα κοινό όραμα το οποίο οδηγεί τους σκοπούς και τους στόχους τους .

  •  Το Branding ως επιστήμη όχι μόνο αναζητούν υποστηρικτές για τους αθλητικούς συλλόγους αλλά εκπαιδεύουν και πείθουν τους ανθρώπους του συλλόγου να είναι μόνιμα υποστηρικτές των ομάδων που πλαισιώνουν το σύλλογο , όχι ως εμπορική νοοτροπία αλλά από Καθήκον .Οι αθλητικοί σύλλογοι Brand έχουν το καθήκον ώς λέξη ιερή , όσο και το όνομα τους .

  •  Το Branding έχει ανάγκη της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων  οι οποίες  αναπτύσσουν ισχυρή παρουσία και εκπροσώπηση σε κάθε διαδικασία στην οποία πρέπει να ασκηθεί πίεση . Το πρόγραμμα αυτό των Δημοσίων Σχέσεων είναι γνωστό ως Lobbying , εφαρμόζεται όπου υπάρχει γνώση της ανάγκης για πίεση σε νομοθετικές και κρατικές αρχές . Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων σχεδιάζει στρατηγικά την επικοινωνιακή διείσδυση για να ενημερώσει , να κάνει γνωστά στοιχεία και παραμέτρους που αφορούν το σύλλογο , την πορεία του , την εικόνα του και τα μεγέθη του . Χαρακτηριστικό του προγράμματος η πρόταση ρεαλιστικής και εφικτής λύσης .Ο σύλλογος με τη στρατηγική αυτή είναι πάντα θωρακισμένος και προστατευμένος ενώ παράλληλα έχει πάντα παρουσία με κύρος , όποτε λαμβάνονται αποφάσεις γιαυτόν .

  •  Το Branding ως επιστήμη σε έναν αθλητικό σύλλογο καταγράφει και κατανοεί πολύ καλά , όλες τις τμηματοποιημένες ομάδες ανθρώπων με τις οποίες αναπτύσσει σχέσεις ο σύλλογος . Υποστηρικτές – αθλητικοί σύλλογοι – συνεργάτες – προμηθευτές – επενδυτές – επιστημονικές , πολιτιστικές ενώσεις – οργανισμούς – αρχές – υπηρεσίες – επιβλέπουσες αρχές – φίλαθλοι . Σχεδιάζουν προγράμματα με πίστη στην αξιακή βάση του Ήθους , της Ειλικρίνειας , της Συνέπειας , της Αξιοπιστίας και της Διαφάνειας ισότιμα για όλες τις ομάδες μη εξαιρουμένης καμμίας .Όταν ένας σύλλογος δεν “συνομιλά” με τους φιλάθλους του είναι σα να προσπαθεί να απολύσει τους “πρεσβευτές” του .

  •  Το Branding ως επιστήμη , θα διαμορφώσει και θα αποκαταστήσει  τις σχέσεις συνεργασίας μεταξύ του συλλόγου και της κοινωνίας , τις ανθρώπινες σχέσεις  και στη συνέχεια θα μεταφέρουν αυτή τη δημιουργία σχέσεων στους δημοσιογράφους με ειλικρίνεια – συνέπεια – αξιοπιστία – ήθος .Και με την δημοσιογραφική κοινότητα οι Δημόσιες Σχέσεις ως επιστήμη “χτίζουν” σχέσεις εμπιστοσύνης , ειλικρίνειας , αξιοπιστίας , συνέπειας , διαφάνειας .

  • Το Branding ως επιστήμη διαμορφώνει  την εικόνα ενός συλλόγου όσον αφορά σε πρώτο επίπεδο τους τρόπους , τη δημοκρατική συμπεριφορά , τον ενθουσιαμό , την υπερηφάνεια των ανθρώπων του .Με εκπαιδευτικές διαδικασίες πείθουν τους ανθρώπους των συλλόγων να υπηρετούν κάθε άνθρωπο με τον οποίο ο σύλλογος συνεργάζεται , έρχεται σε επικοινωνία – επαφή .

  •  Το Branding ως επιστήμη διαμορφώνει σε επόμενο βήμα την Οπτική Παραστατική Εικόνα , δηλαδή την εικόνα των υλικοτεχνικών υποδομών κάθε συλλόγου . Κτιριακές εγκαταστάσεις , ρουχισμός , σύνολο εμφανίσεων των ανθρώπων του συλλόγου .

  • Οι σύλλογοι ως επιχειρήσεις οι οποίες αποτελούνται απο ανθρώπους θα πρέπει να στηρίζουν με χορηγικά και όχι εμπορικά προγράμματα την κοινωνία γιατί το θεωρούν υποχρέωση τους – καθήκον τους  και όχι για διαφημιστικούς εμπορικούς λόγους . Αυτό σημαίνει πως θα μπορούσε ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος να δημιουργήσει σε μία γειτονιά ένα γήπεδο ποδοσφαίρου για τα νέα παιδιά που δεν έχουν που να αθληθούν . Αυτή είναι μία γνήσια Χορηγική πράξη και όχι εμπορική όπως το sponsoring , δηλαδή μία ομάδα να συνδέεται ακόμα και μέσω του ονόματος της με ένα μεγάλο προιόν ή μία μεγάλη επιχείρηση ( το παράδειγμα αυτό απο το βιβλίο του Θαλή Κουτούπη Πρακτικός Οδηγός για Χορηγούς , εκδόσεις Σάκουλα ) .

 

  • Το Branding ως επιστήμη θα διαμορφώσει την εικόνα κύρους των ανθρώπων του συλλόγου με την εκπαίδευση τους στην επικοινωνία τους , τις συνεντεύξεις τους , την παρουσία τους σε δημόσιες εμφανίσεις .

  •  Το Branding ως επιστήμη λειτουργεί  ώστε ο σύλλογος να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης – αξιοπιστίας – συνεργασίας με τους συλλόγους οι οποίοι βρίσκονται μαζί του στις αγωνιστικές υποχρεώσεις και μαζί συναγωνίζονται για την κατάκτηση των πρωταθλημάτων ή άλλων επάθλων . Οι σχέσεις μεταξύ των συλλόγων είναι ακρογωνιαίο πεδίο συνεργασίας και ομαλής διεξαγωγής κάθε αθλητικού πεδίου .

  •  Το Branding ως επιστήμη φέρνει την καινοτομία πρώτα στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων . Άριστες σχέσεις συνεργασίας με όλους τους ανθρώπους άλλων συλλόγων τους οποίους δεν πρέπει να βλέπουν ανταγωνιστικά αλλά με πνεύμα συνεργασίας και προαγωγής του αθλητισμού .

  • Το Branding  ως επιστήμη , σε έναν σύλλογο θα σχεδιάσει πολλαπλά προγράμματα διεθνών σχέσεων ώστε να ακτινοβολεί ο σύλλογος τις αξίες του αλλά και να δέχεται προτάσεις , ιδέες συνεργασίες από συλλόγους με διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμό πρός ανταλλαγή οραμάτων και δημιουργία πλαισίου συνεργασίας .Σκεφτείτε οι αθλητές ενός συλλόγου νε περνούσαν κάποιες ώρες ή και ημέρες με τους αθλητές ενός παγκοσμίου ακτινοβολίας και φήμης σωματείου . Οραματιστείτε να συζητούν , να ανταλλάσουν απόψεις , να αλληλοεπηρεάζονται να γίνονται και οι μεν και οι δε καλύτεροι στους τομείς που είναι μπροστά . Τώρα οραματιστείτε τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας .Άλλος αέρας , νέα λογική , καινοτομία , νέες αντιλήψεις , προαγωγή του συλλόγου .

  • Παράλληλα τα στελέχη και οι διοικήσεις των σωματείων να “χτίζουν” σχέσεις συνεργασίας , εμπιστοσύνης και να ανταλάσσουν απόψεις να συζητούν και να αλλάζουν .

  • Το Branding ως επιστήμη σε έναν αθλητικό σύλλογο δεν είναι οι γνωριμίες , η υποδοχή , οι ευγενικοί τρόποι . Είναι έρευνα , ανάλυση , σχεδιασμός , αποτελέσματα , δημιουργία σχέσεων .

 

  • Το Branding ως επιστήμη θα σχεδιάσει με ακρίβεια και με γνώμονα το ανθρωποκεντρικό τους καθήκον , προγράμματα φιλοξενίας με στόχο την ανάπτυξη υγειών σχέσεων , ειλικρίνειας – ήθους – αξιοπιστίας – συνέπειας – διαφάνειας , πρός φορείς , άλλους συλλόγους , αθλητές και διοικήσεις τους . Το αποτέλεσμα θα ήταν η ανάπτυξη σχέσεων με οφέλη πολλαπλά σε όλα τα επίπεδα .

  • Απαραίτητο κεφάλαιο στον σχεδιασμό πλάνου Δημοσίων Σχέσεων Branding  σε αθλητικό σύλλογο η δημιουργία σχέσεων και δομών στις υποδομές , δηλαδή στα νέα παιδιά τα οποία θα ξεκινούσαν να αθλούνται στον σύλλογο . Η λογική θα ήταν στην εμπέδωση των ανθρωποκεντρικών δομών σε σχέση με τον σύλλογο και τον αθλητισμό .

Αυτός είναι ο Σύλλογος Brand , απο το Branding  ως επιστήμη .

 Γιώργος Ι. Παπατριανταφύλλου gpappr@gmail.com

 
 
 
 
 

 ————————————————————————————

 

Increasingly shaping the framework for an enterprise to be loved, a man and certainly a sports club. Create clubs Brand.

In many countries with fully operational organization of sport generally, and especially sports clubs are large international Brand with radiation, which contribute to the «telling» the story of the countries where they are in substance as well tell the story of the people of this country as fans, administrations, managers and management in general.

The Branding as a discipline, follows a strategic design configuration of the image, creating relationships, structure, philosophy, vision and wider culture that governs a sports club (football – basketball or any other sport).

The first change must be achieved in the value structure of associations. This means that sociability, democracy in the management, develop contacts, relations of people in the club should be based on real structures – profound and not artificial additional actions. The real structures are characterized by the values of morality, reliability, honesty, consistency and transparency.

The Branding as a science institute on permanent structures – non-stop dialogue with all parties involved in the idea of a club. The parties forming a corporation is its people. People running, people who work in it and certainly the people who support it in any way and in the capacity of fans. Each club must «hear» people with attention from whatever age or social group from which it comes.

 The Branding as a discipline always keep fully informed public opinion and all groups of joint working with the club to avoid the rumors, the whispers and uncontrollable diestrevlosi reality. When there is an exceptional event or crisis Public Relations (as the science by which the program is designed Branding), as a science by the Director of Public Relations – Branding, shall convene within hours of the first press to be accurate and timely information. The Public Relations as a discipline plan the program of the Communication Crisis (Crisis Communication Management). The continuous updating of the official source is the best method to create the real image of the club. The Director of Public Relations reserves as in each activity and Communication Management Crisis of morals values, consistency, reliability, honesty and transparency.

The big clubs are the first major democratic structures. Listen – talk – innovate – is stramena to society and serve.

The result of this collaboration is the highest of all human parties are a club and team spirit they share the same sports – cultural culture. All parties have as their guide a shared vision that drives the goals and objectives.

 The Branding as a discipline not only looking for supporters, but sporting organizations educate and convince people of the club be permanently supporters groups that surround the club, not as a commercial culture but from duty. Brand The clubs have a duty as a sacred word, and their names.

 Branding the needs of the science of public relations, which develop a strong presence and representation in each process that must be pressed. This program of public relations is known as Lobbying, applies where there is knowledge of the need for pressing legislative and government authorities. The Director of Public Relations, strategic communication plans to inform penetration, make known and parameters associated with the club, its path, its image and sizes. Feature of the project proposal realistic and feasible solution. The association with this strategy is always shielded and protected while always present with authority, when deciding for him.

 The Branding as a discipline in a sports club records and understands very well, all segmented groups of people with which relationships develop the club. Supporters – sports clubs – partners – suppliers – investors – scientific, cultural associations – organizations – principles – services – supervising authorities – fans. They design programs based on faith in the value of ethics, honesty, consistency, credibility and transparency equal for all groups except non-None. When a club does not «talk» with their fans is like trying to dismiss them «ambassadors «it.

 The Branding as a science, will develop and restore the working relationship between the club and society, human relations and then transferring this to the press building relationships with honesty – consistency – reliability – ethics. And with the journalistic community, the Public relations as a science «build» trust, honesty, reliability, consistency, transparency.

The Branding as a discipline shapes the image of a club for first-level ways, democratic behavior, enthusiasm, pride of its people. With educational processes convince people of the clubs to serve each person with whom the club works, comes in touch – contact.

 The Branding as a discipline in shaping the next step Descriptive Visual Image, ie the image of the logistics infrastructure of each club. Buildings, clothing, all appearances of people in the club.

The clubs are undertakings which consists of people should be supported with a grant rather than commercial software because the society consider their duty – their duty and not for commercial advertising purposes. This could mean that a football club from one neighborhood to create a football pitch for young children who have no place to work out. This is a genuine act of Sponsorship and noncommercial such as sponsoring, say a team is even through the name of a great product or a large company (in this example from the book of Thales Koutoupa Practical Guide for Sponsors, publishing bag) .

The Branding as a discipline will shape the image of the prestigious club of people with training in communication, interviews, their presence in public appearances.

 The Branding as a discipline to the club works to create relationships of trust – credibility – cooperation with the clubs who are with him in racing obligations and compete together to win the tournament or other prizes. Relations between the clubs is a building area of cooperation and orderly conduct of any athletic field.

 The Branding as a discipline brings innovation to first build relationships between people. Excellent working relationships with all people of other clubs who do not have to look competitive but in a spirit of cooperation and promotion of sport.

The Branding as a discipline in a club will plan multiple international relations programs in order to radiate the club but his values and to accept suggestions, ideas, collaborations with associations from different cultures and civilizations to exchange visions and creating a framework for cooperation. Think of a club athletes NE spend some hours or days with athletes a world-renowned club and radiation. Envision to discuss, exchange views, interact and be true and not better in areas that are ahead. Now visualize the results of this cooperation. Another air, new logic, innovation, new ideas, promoting the club.

At the same time executives and union administrations to «build» cooperative relationships, trust, and to exchange views and discuss changes.

The Branding as a discipline in a sports club is not the match, the reception, the polite way. Is research, analysis, design, outcomes, relations.

The Branding as a discipline will be designed with precision and with the people-oriented task, hospitality programs to develop healthy relationships, honesty – ethos – credibility – consistency – transparency towards stakeholders, other clubs, athletes and their administrations. The result would be to develop relationships with multiple benefits at all levels.

Necessary capital to the design plan Public Relations Branding in sports club to create relationships and structures for infrastructure, ie new children who would start to work out the club. The logic would be to consolidate anthropocentric structures in relation to the club and sport.

This is the Club Brand, Branding as from science.

 George J. Papatriantafyllou gpappr@gmail.com

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s