Branding .

Branding .

English Edition of This Article at The Bottom Of The Page :

 

 

Branding .

Η διαδικασία της δημιουργίας μίας αληθινής , πραγματικής , δυνατής εικόνας – γνώμης και άποψης με αποτέλεσμα τη δημιουργία θετικών σκέψεων και συναισθημάτων τα οποία καθορίζουν τη συμπεριφορά και τις επιλογές μας  .

Στον πυρήνα του Branding .

Όραμα = Σαφές – ξεκάθαρο – μέλλον .

Στρατηγική = Συγκεκριμένη .

Πλάνο = Τακτικές υλοποίησης .

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας .

Το Πάθος .

Love it or Leave it .

Τα Brand για να ζήσουν για πάντα πρέπει να τα αγαπάς για πάντα .

Αγαπήστε τα για να τα αγαπήσει και ο κόσμος .

 

Cost Management Or Brand Management ?

Όταν ένα προιόν επικεντρώνεται στις μειώσεις των χρηματοοικονομικών του μεγεθών , στέλνει μήνυμα πως δεν είναι Brand .

Το χαμόγελο στο πρόσωπο αυτών που απολαμβάνουν το Brand και τις υπηρεσίες του , είναι η πραγματική αξία του Brand .

Αξιακή Βάση .

Είναι η πλατφόρμα πάνω στην οποία «χτίζεται» κάθε Brand :

Ήθος .

Αξιοπιστία .

Ειλικρίνεια .

Συνέπεια .

Διαφάνεια .

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας .

Έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο .

Για να έχετε Brand , επενδύστε στους ανθρώπους σας .

Για να αγαπήσουν τις επιχειρήσεις σας αγαπήστε εσείς αυτούς .

Αυτό που πρέπει να προσφέρουν είναι εμπειρία .

Το Brandingδεν είναι εφήμερο .

Το Branding είναι πολλά περισσότερα από διαφήμιση και προώθηση .

Είναι εκπαίδευση – καινοτομία – διαφορετική , ανθρωποκεντρική οπτική – ανάπτυξη προιόντων – εικόνα , design – κοινωνικότητα – αξίες – εξ ——— υπηρέτηση .

Η Καθοδική Πορεία .

Στην εποχή μας , πολλές επιχειρήσεις έχουν χάσει το δρόμο τους .

Βασίζονται σε πρόσκαιρες δράσεις .

Δεν προσφέρουν εμπειρία .

Δεν υπηρετούν τους ανθρώπους τους .

Επιδίδονται σε αλόγιστες περικοπές .

Έχουν ανάγκη από αναγέννηση .

Brand Re-Energization .

Αναγέννηση του Brand σημαίνει όλοι οι άνθρωποι σε έναν οργανισμό να κάνουν επανεκκίνηση , να επανδημιουργήσουν μία κουλτούρα εμπειρίας και προσφοράς πρός τον κάθε άνθρωπο , κάθε στιγμή , σε κάθε σημείο που δραστηριοποιείται ο οργανισμός .

Υπερήφανοι για το Brand .

Σε πολλές περιπτώσεις οι άνθρωποι στις επιχειρήσεις δεν πιστεύουν πραγματικά σε αυτές .

Υπερήφανος είναι ο άνθρωπος της επιχείρησης που πιστεύει στην επιχείρηση εντός και εκτός αυτής .

Η υπερηφάνεια είναι πιο δυνατή απο τα χρήματα καθώς οι υπερήφανοι για την επιχείρηση άνθρωποι , είναι η κινητήρια δύναμη της .

 

Επικέντρωση στο Brand .

Επικεντρωθείτε – πιστέψτε και εμπιστευτείτε το Brand σας . Brand δεν είναι το προιόν ως μάρκα .

Η αρχή πρέπει να γίνεται από το Management .

Απαντήστε στο ερώτημα :

Ποιά εμπειρία υποσχόμαστε και προσφέρουμε στους πελάτες μας ;

Η δύναμη του Brand , έρχεται μέσα από τη συγκεκριμένη του ταυτότητα , την αμεσότητα , την εμπιστοσύνη και τη διαφορετικότητα του .

Brand Pyramid .

Brand Essence .

Είναι η φράση η οποία εκφράζει τον πνευματικό πυρήνα του Brand και δηλώνει πως διαφοροποιείται το Brand και πως παρακινεί τους πελάτες του .

Η Brand Εμπειρία .

Δώστε μία μοναδική εμπειρία από τη στιγμή που οι πελάτες σας ανοίγουν την πόρτα και περνούν στην επιχείρηση σας .

Συμπεριφερθείτε τους όπως στους καλεσμένους στο σπίτι σας .

Κάντε τους ανθρώπους σας να χαμογελάσουν .Το χαμόγελο τους είναι ζωτικής σημασίας για την εικόνα σας .

Μην ξεχνάτε .

Δεν έχουμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση .

Λεπτομέρειες .

Στην εικόνα των Brand , όλα έχουν σημασία :

Ο χώρος – τα αξεσουάρ – η διακόσμηση – οι ήχοι – η εξυπηρέτηση – η εικόνα των ανθρώπων , το στύλ τους , οι τρόποι τους , τα πάντα επικοινωνούν το Brand .

Οι Τεχνικές Επικοινωνίας .

Σκοπό έχουν να ανεβάζουν σε υψηλότερο επίπεδο το Brand , σε υψηλότερη θέση στο μυαλό των ανθρώπων .

Οι περισσότερες επικοινωνιακές τεχνικές σήμερα , υποβιβάζουν τα Brand .

Η σωστή επικοινωνία είναι να υπάρχει η σχέση της σωστής τιμής για το σωστό

Brand .

Η ουσία των Brand δεν βρίσκεται στο πως θα γίνουν πιό φτηνά αλλά πως θα γίνουν καλύτερα .

Η πιστότητα .

Όταν «χτίζετε» τα Brand και αυτά πάνω στην αξιακή βάση προσφέρουν μοναδική εμπειρία , τότε οι πελάτες επιστρέφουν διαρκώς σε εσάς .

Δημιουργήστε Brand αποτελεσματικά .Να δίνουν κέρδη .

Όταν οι πελάτες επιστρέφουν μόνο για την τιμή , στην ουσία καταστρέφετε το Brand .

Πιστότητα σημαίνει πολλά περισσότερα από την επιστροφή στην επιχείρηση , σημαίνει συνειδητά να σε επιλέγει ο πελάτης σου να είσαι γιαυτόν ο Αγαπημένος .

Η εμπιστοσύνη .

 

Η εμπιστοσύνη δεν αγοράζεται . Κερδίζεται .

Όπου υπάρχει εμπιστοσύνη , δημιουργούνται σχέσεις .

Οι αξίες είναι τα περιουσιακά στοιχεία των επιχειρήσεων . Πάνω σε αυτές δημιουργούνται τα Brand .

Ιστορία – Storytelling.

Πείτε την ιστορία του Brand σας .

Πως δημιουργήθηκε , πως άλλαξε ,

Ποιοί είναι οι άνθρωποι του Brand .

Μιλήστε γιαυτό .

Μάθετε τα Πάντα για το Branding  :

στον κύκλο σπουδών Δίπλωμα στις Δημόσιες Σχέσεις http://bit.ly/Mtu0AS 12 – 24 Νοεμβρίου 2012

στο σεμινάριο μας Δημόσιες Σχέσεις http://goo.gl/8Yg5S το Σάββατο 1η Δεκεμβρίου 2012 

στο σεμινάριο μας Διοργάνωση Εκδηλώσεων http://goo.gl/icza1 το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου .

Γιώργος Παπατριανταφύλλου .

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι ο Συγγραφέας των βιβλίων , Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων εκδόσεις Σταμούλης 2008 και Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης 2011, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων στην Kiss Α.Ε στην οποία ανήκει ο Ρ/Σ Kiss Fm . Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι μέλος του δ/σ της ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων / το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα  ) και πιστοποιημένος εκπαιδευτής απο το ΕΚΕΠΙΣ , εποπτείας του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων . Διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση Επιχειρήσεων σε στελέχη επιχειρήσεων και φοιτητές  gpappr@gmail.com

Διδάσκει στην εταιρεία Kariera www.kariera.gr  μέλος του διεθνούς  δικτύου Career Builder www.careerbuilder.com το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε στελέχη επιχειρήσεων παγκοσμίως και βοηθά ευρύτερα τα στελέχη να αναπτύξουν την καριέρα τους . Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι στον τομέα των  Kariera Business Seminarshttp://bit.ly/Mtu0AS ( Δίπλωμα στις Δημόσιες Σχέσεις ) http://bit.ly/RXEjtE ( Σεμινάριο Διοργάνωση Εκδηλώσεων ) , από το 1999 .

Επικοινωνήστε μαζί του στο gpappr@gmail.com και τηλεφωνικά στο 6974313052 .

Branding.

The process of creating a true, genuine, strong image – views and opinions thus creating positive thoughts and emotions that define the behavior and choices.

At the core of Branding.

Vision = clear – clear – the future.
= Specific Strategy.
= Regular Plan implementation.
The Human Factor.

The Passion.

Love it or Leave it.
The Brand to live forever you must love me forever.
Love them to the love and the world.

Cost Management Or Brand Management?

When a product focused on reductions in its financial figures, it sends a message that is not Brand.
The smile on the face of those who enjoy the Brand and its services is the real value of the Brand.

Value-base.

It is the platform on which “built” each Brand:

Ethos.
Reliability.
Honesty.
Consistency.
Transparency.

The Human Factor.

Has the leading role.
To have Brand, invest in your people.
To love your businesses you love them.
What we have to offer is experience.

The Branding is not ephemeral.

The Branding is much more than advertising and promotion.
Is education – innovation – different, humanistic perspective – Product Development – illustration, design – sociability – values ​​- by ——— serve.

The downturn.

In our time, many companies have lost their way.
Rely on temporary measures.
Offer no experience.
Not serve their people.
Engage in reckless cuts.
Need of regeneration.

Brand Re-Energization.

Rebirth of Brand means everyone in an organization to restart, epandimiourgisoun to experience a culture and offer to every person, every moment, at every point where the organization operates.

Proud of the Brand.

In many cases people in business do not really believe in them.
Proud is the man who believes the company within the company and beyond.
The pride is stronger than money as proud now people are the driving force.

Focus on Brand.

Focus – believe and trust in your Brand. Brand is not the product as a brand.
The authority should be made by the Management.
Answer the question:
What experience and offer promise to our customers?
The Power of the Brand, comes through this identity, directness, trust and diversity.

Brand Pyramid.

Brand Essence.

Is the phrase that expresses the spiritual core of Brand and declares that differentiates the Brand and how it encourages customers.

The Brand Experience.

Give a unique experience from the moment your guests open the door and go into your business.
Treat them as guests in your home.
Ask your people to smile. Smile is vital for your image.

Do not forget.

We have never second chance for first impression.
Details.
The image of Brand, everything has meaning:
The venue – the accessories – the decor – the sounds – the service – the image of the people, their style, their ways, everything communicate the Brand.

The Technical Communication.

Designed to elevate to a higher level Brand, a higher position in the minds of people.
Most communication techniques now downgrade the Brand.
Good communication is having the relationship right price for the right

Brand.

The essence of Brand is not on how to become more cheap but it will get better.

The fidelity.

When “building” the Brand and are based on the value-offering a unique experience, then customers continually return to you.
Create Brand effectively. Give profits.
When customers return only for the price, essentially destroying the Brand.
Loyalty means more than the return in business means to consciously choose your client for him to be the favorite.

Confidence.

The trust is not bought. Won.
Where there is trust, relationships are created.
These values ​​are the assets of the business. On these created the Brand.

History – Storytelling.

Tell the story of your Brand.
How did, how changed
Who are the people of Brand.
Talk about it.

Learn everything about Branding:
course in Diploma in Public Relations http://bit.ly/Mtu0AS 12 – 24 Νοεμβρίου 2012
seminar at our Public Relations http://goo.gl/8Yg5S Saturday, December 1, 2012
seminar at our Events http://goo.gl/icza1 Saturday, December 8.

George Papatriantafyllou.
George Papatriantafyllou is the author of the books, a public relations and Stamoulis 2008 Company Profile Edition 2011 Stamoulis, Director of Public Relations in Kiss SA that owns the P / S Kiss Fm. George is a member of Papatriantafyllou d / c the AEIF (Greek Company Public Relations / scientific association of Public Relations in Greece) and certified trainer from EKEPIS supervision of the Minister of Education, Lifelong Learning and Religious Affairs. He teaches Public Relations and Business to business executives and students gpappr@gmail.com
Teaches the company Kariera http://www.kariera.gr member of the international network Career Builder http://www.careerbuilder.com which provides high quality education to business executives worldwide and widely helps executives to develop their career. George Papatriantafyllou is in Kariera Business Seminarshttp:/ / bit.ly/Mtu0AS (Diploma in Public Relations) http://bit.ly/RXEjtE (Seminar Events) since 1999.
Contact him at gpappr@gmail.com  and by phone at 6974313052.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s