Rebranding School

English Edition of This Article at The Bottom Of The Page :

Βλέποντας τον κόσμο Διαφορετικά . Think Different . Αξίες – όραμα – Στρατηγική στο Σχολείο .

Μελέτη – έρευνα :

Γεώργιος Ι. Παπατριανταφύλλου .

Τι αλλάζει ;

Οι δομές .

Η επικοινωνία .

Ο τρόπος που σκεφτόμαστε .

Πως αλλάζει ο κόσμος ;

Η Google είναι η πιο επιτυχημένη επιχείρηση στην ιστορία της ανθρωπότητας , αλλάζει τα πάντα , τον τρόπο που σκεφτόμαστε , μας έχει κάνει ανυπόμονους , δεν μπορούμε να περιμένουμε να μας εξυπηρετήσουν με το πάσο τους οι υπάλληλοι κάθε επιχείρησης τη στιγμή που ότι ζητάς η Google στο δίνει σε 0,16 sec , γράφει ο Jeff Jarvis στο “ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Η GOOGLE” .

Τι είναι το Branding ?

Η διαδικασία της δημιουργίας μίας αληθινής , πραγματικής , δυνατής εικόνας – γνώμης και άποψης με αποτέλεσμα τη δημιουργία θετικών σκέψεων και συναισθημάτων τα οποία καθορίζουν τη συμπεριφορά και τις επιλογές μας  .

Τι είναι το Brand ?

Μία επιχείρηση .

Ένας άνθρωπος .

Μία χώρα .

Αυτό που αγαπάμε .

Γιατί όχι το Σχολείο ?

Αξιακή Βάση .

Είναι η πλατφόρμα πάνω στην οποία «χτίζεται» κάθε Brand :

Ήθος .

Αξιοπιστία .

Ειλικρίνεια .

Συνέπεια .

Διαφάνεια .

Στον πυρήνα του Σχολικού Branding .

Όραμα = Σαφές – ξεκάθαρο – μέλλον .

Στρατηγική = Συγκεκριμένη .

Πλάνο = Τακτικές υλοποίησης .

Ο Ανθρώπινος Παράγοντας .

Η Ευτυχία των Μαθητών .

Το χαμόγελο τους πρέπει να είναι μία σημαντική επιδίωξη .

Το σχολείο μπορεί να αγαπηθεί .

Για να αγαπηθεί από τους «μικρούς» πρέπει να αγαπηθεί από τους «μεγάλους» .

Για να έχουν πάθος οι μαθητές πρέπει να έχουν πάθος οι εκπαιδευτικοί .

Το Όραμα .

Οι μαθητές πρέπει να οραματιστούν .

Για να οραματιστούν πρέπει να μας εμπιστευτούν .

Για να μας εμπιστευτούν πρέπει να υπάρχει στρατηγική .

Για να υπάρχει στρατηγική πρέπει να βάλουμε στόχο .

Για να υπάρξει στόχος πρέπει να κατανοήσουμε τον ρόλο του σχολείου στον διαφορετικό κόσμο .

Πως ;

Με Έρευνα – να ακούσουμε – να μιλήσουμε να κάνουμε διάλογο – να μάθουμε – να συντονίσουμε όλες τις δραστηριότητες μας στο διαφορετικό κόσμο .

Με Αλλαγή στην εικόνα δηλαδή επαναδημιουργία σχέσεων με την εγκαθίδρυση ειλικρινών ανθρωποκεντρικών αξιών .

Αναγέννηση .

Η Αναγέννηση του σχολείου με επαναδημιουργία της σχολικής κουλτούρας .

Το σχολείο πρέπει να προσφέρει εμπειρίες στον κάθε μαθητή , πάντα και παντού .

Υπερήφανοι .

Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι ως εκπαιδευτικοί .

Πρέπει να ζούμε , να μελετάμε , να συζητάμε , να συνεργαζόμαστε με άξονα την αληθινή – πραγματική – διαφορετική – μελλοντική – στρατηγική – οραματιστική εκπαίδευση , με πάθος ώστε να είμαστε εμείς η αρχή της λαμπρής πορείας και προσφοράς κάθε μαθητή .

Υπόσχεση – εμπειρία .

Το σχολείο πρέπει να δώσει μία σαφή Υπόσχεση .

Το σχολείο πρέπει να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες , να είναι ένας χώρος εμπειρίας .

Οι μαθητές πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως οι πελάτες μίας επιχείρησης .

Τα πάντα παίζουν ρόλο .

Η ατμόσφαιρα του σχολείου .

Η εικόνα .

Η εικόνα του εκπαιδευτικού .

Τα χρώματα – οι ήχοι – οι οσμές .

Πάνω απ’όλα η ποιότητα των ανθρώπινων σχέσεων .

Το Πλάνο .

«Χτίσιμο» των αξιών .

Εμπιστοσύνη – Ήθος – Αξιοπιστία – Ειλικρίνεια – Συνέπεια .

Συνεργασίες και διείσδυση στη νέα γνώση .

Διαφορετική σκέψη .Αλλαγή στον τρόπο σκέψης .

Δημιουργικότητα .

Καινοτομία .

Ένα νέο σχολείο .

Το σχολείο μπορεί να δείξει τον σωστό δρόμο όχι μόνο για τα παραδοσιακά επαγγέλματα αλλά και για την επιχειρηματικότητα – τη δημιουργικότητα .

Η οικονομία του μέλλοντος δημιουργείται στην εκπαίδευση του τώρα .

Ηθική Εκπαίδευση .

Ο μαθητής πρέπει να εξερευνήσει τον εσωτερικό του κόσμο όσο και τον εξωτερικό .

Η αίσθηση του καθήκοντος , πέρα από το προσωπικό του όφελος .

Στο σχολείο .

Η διδασκαλία πρέπει να κινητοποιεί τη φαντασία , τη δημιουργικότητα .

Ελευθερία στην επιλογή της γνώσης και της κλίσης του μαθητή .

Εμείς οι δάσκαλοι , πρέπει να εμπνεύσουμε και να κινητοποιήσουμε .

Πρακτικά .

Να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να πιστέψουν στις δυνάμεις τους .

Να εντοπίσουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις .

Να ενθαρρύνουμε την παραγωγική σκέψη .

Μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο ;

«Εκείνοι που είναι τόσο τρελοί ώστε να πιστεύουν πως μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο είναι εκείνοι που τον αλλάζουν».

Στήβ Τζόμπς .

Είναι διαφορετικό ;

Το σχολείο πρέπει να είναι ένα μέρος διαφορετικό .

Πρέπει να δείξουμε στα παιδιά τι μπορούν να κάνουν με τη γνώση που τους δίνουμε .

Μπορεί το σχολείο να παράγει ευτυχία ;

Δομική Αξιακή Αρχιτεκτονική .

Σαφές – ξεκάθαρο όραμα .

Κοινωνιολογική Εκπαίδευση .

Brand Management .

Ανθρωποκεντρική νοοτροπία .

Απόκτηση σχέσεων εμπιστοσύνης .

Αλλαγές παντού και συνεχώς .

Η Προσωπικότητα του σχολείου .

Πρέπει να κάνουμε στους μαθητές Ορατό , το γεγονός πως το σχολείο μπορεί να τους κάνει τη ζωή καλύτερη .

Το βασικό ερώτημα που πρέπει να απαντάμε κάθε φορά είναι το Γιατί ; Πράττω ότι πράττω .

Η Σχολική Κουλτούρα .

Συνήθως φερόμαστε στα παιδιά , σαν…………. να είναι παιδιά .

Δημιουργούμε κουλτούρα «έλλειψης εμπιστοσύνης» όταν από την έδρα , δίνουμε για όλα εμείς το σύνθημα και ζητάμε από τους μαθητές απλά να ακολουθούν .

Ας κάνουμε τα παιδιά , συνεργάτες μας .

Η Ανάπτυξη Σχέσεων.

Είναι το μέλλον στην επικοινωνία .

Τα σχολεία δεν είναι οι πίνακες – τα θρανία – τα κτίρια . Είναι οι άνθρωποι τους .

Η δημιουργία σχέσεων είναι η υπόσχεση – η αγάπη – η εμπιστοσύνη – η ειλικρίνεια – το ήθος .

Είναι η υπόσχεση που δίνουμε στους μαθητές και η υπόσχεση των μαθητών για το μέλλον της κοινωνίας .

Η Ευτυχία στο σχολείο .

Τα παιδά μπορούμε να τα κάνουμε στο σχολείο να χαίρονται ,όχι να το ανέχονται .

Για να συμβεί αυτό πρέπει να χαιρόμαστε εμείς που είμαστε στο σχολείο .

Το Ρολόι , δεν έχει σταματήσει .

Όταν έχουμε πάθος γιαυτό που κάνουμε , οι ώρες φαντάζουν πεντάλεπτα .

Δείτε το στα παιδιά .

Ας τα κάνουμε να μην κοιτούν το ρολόι τους .

Καινοτομία .

Ας αφήσουμε τα παιδιά να φανταστούν .

Στη συνέχεια ας τα αφήσουμε να δημιουργήσουν ιδέες .

Αμέσως μετά να τα αφήσουμε να εφαρμόσουν  τις νέες ιδέες τους στην πράξη .

Ας σκεφτούμε διαφορετικά .

Σύμφωνα με τους Stoll & Fink , τα σχολεία μας θα χαρακτηρίζονταν «καλά» αν βρισκόμασταν στη δεκαετία του 1960 γιατί σχεδιάστηκαν με τη φιλοσοφία και τις κοινωνικές δομές εκείνων των χρόνων .

Η Ηγεσία / οι ηγέτες .

Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται ανθρώπους με ηγετικά χαρακτηριστικά να σχεδιάζουν και να συντονίζουν τις προσπάθειες τους .

Ο ηγέτης γίνεται ορατός απο την ποιότητα των σχέσεων που δημιουργεί .

Απο τον σεβασμό που δείχνει στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεται .

ΠΕ – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση .

Το σχολείο πρέπει να συνδέεται με τις ανάγκες της εποχής του .

Οι επόμενες γενιές πρέπει να σχεδιάσουν τη διάσωση του φυσικού πλούτου  την ανάπτυξη μέσω των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και το μέλλον τους , μέσω των αειφόρων δραστηριοτήτων .

Η εικόνα του σχολείου μπορεί να οικοδομηθεί στη λογική της πολυ-λειτουργικής αξιοποίησης του περιβάλλοντος .

Δια βίου εκπαίδευση .

Η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών επηρρεάζει θετικά την επιτυχία των μαθητών .

ΈρευναHow teaching matters :Bringing the classroom back into discussions of teacher quality τουNational Assesment of Education Progress .

Τέχνη και πολιτισμός .

Η τέχνη προάγει τη δημιουργικότητα , τη συνεργασία , την οργανωτικότητα , την αυτοεκτίμηση , την ανάπτυξη , την αισθητική .

Οι πολιτιστικές δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να κατανοούν τις δυνάμεις τους και τον εσωτερικό τους κόσμο .

Ας κοιτάξουμε μπροστά .

Μπροστά από τον κάθε ορθολογισμό .

Νέες σκέψεις και αντιλήψεις με επίκεντρο την αγάπη και την ευτυχία ..

Ιδέες –καινοτομία – φαντασία – δημιουργικότητα .

Συμμετοχή – συνεργασία .

Τα παιδιά πρέπει να συμμετέχουν με κάθε τρόπο σε κάθε σχεδιασμό και κάθε απόφαση .

Οι απόψεις των παιδιών είναι η πιό αποτελεσματική ποιοτική έρευνα .

Μπορούμε να μάθουμε αφάνταστα πράγματα από τα παιδιά .

Τα παιδιά προέρχονται από την κουλτούρα All Business Is Show Business .

Ο Άνθρωπος .

Όταν σε ρωτήσουν από που είσαι, μην πεις ούτε από την Κόρινθο αλλά ούτε και από την Αθήνα. Να πεις πως είσαι πολίτης του κόσμου.

Σωκράτης.

Καταδικάζουμε τα εθνικά μίση που διαιρούν την ανθρωπότητα, γιατί είναι παράλογα και συνάμα κακά. Παράλογα γιατί κανείς δεν μπορεί να διαλέξει τον τόπο της γεννήσεως του, και κακά γιατί οι εθνικές τους κενοδοξίες γέννησαν τις διαμάχες και τους αιματηρούς πολέμους. Οι καταπιεστές των λαών εκμεταλλεύονται τις εθνικές τους προκαταλήψεις, για να τους οδηγήσουν στην αλληλοσφαγή, ενώ θα έπρεπε να συνεργάζονται για το κοινό καλό τους. Η Εταιρεία των Αδελφών Δημοκρατών, απορρίπτει τον όρο ξένος, οποιοσδήποτε και αν είναι εκείνος τον οποίο υποδηλώνει ή που τον χρησιμοποιεί. Όλοι οι άνθρωποι, σε όποια χώρα και αν ανήκουν αποτελούν μέλη της μίας και της αυτής οικογένειας – της ανθρωπότητας – και ότι είναι πολίτες μιας μόνο μεγάλης δημοκρατίας, του κόσμου. Τέλος ο μέγας ηθικός νόμος, Να φέρεσαι στον αδελφό σου, όπως θα ήθελες να φέρεται εκείνος προς εσένα, είναι η κύρια προστασία της δημόσιας και ιδιωτικής ευτυχίας.

1845, Ηνωμένο Βασίλειο, Αρχές και Κανόνες της Εταιρείας των Αδελφών Δημοκρατών

Xάρτα της Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.

Seeing the world differently. Think Different. Values ​​- Vision – Strategy in School.
Study – research:
George J. Papatriantafyllou.
What is changing?
The structures.
Communication.
The way we think.
How the world changes?
Google is the most successful company in the history of mankind, it changes everything, the way we think, has made us impatient, can not wait to serve us with their employees pass each company once Google is what you want to give in 0,16 sec, writes Jeff Jarvis on «What did YOU GOOGLE».
What is Branding?
The process of creating a true, genuine, strong image – views and opinions thus creating positive thoughts and emotions that define the behavior and choices.
What is a Brand?
A company.
A man.
One country.
What we love.
Why not the school;
Value-base.
It is the platform on which «built» each Brand:
Ethos.
Reliability.
Honesty.
Consistency.
Transparency.
At the core of School Branding.
Vision = clear – clear – the future.
= Specific Strategy.
= Regular Plan implementation.
The Human Factor.
The Happiness of Students.
The smile must be a major objective.
The school can be loved.
To be loved by the «small» must be loved by the ‘big’.
To have passion, students must have a passion teachers.
The Vision.
Students should envision.
To envision should trust us.
To our trust must exist strategy.
To no strategy should put target.
To be objective we must understand the role of school in a different world.
How?
With Research – listen – to talk to have a dialogue – to learn – to coordinate all our activities in a different world.
With changes in the image that is rebuilding relations with the establishment honest anthropocentric values.
Renaissance.
The Rebirth of school rebuilding of the school culture.
The school must offer experiences to each student, always and everywhere.
Proud.
We should be proud as teachers.
We have to live, to study, to discuss, to work around the true – true – different – future – a strategy – education visionary with a passion that we are the beginning of the glorious course and offer each student.
Promise – experience.
The school must give a clear promise.
The school must offer unique experiences to be a place of experience.
Students should be treated as customers of a business.
Everything plays a role.
The atmosphere of the school.
The picture.
The image of the teacher.
The colors – the sounds – the smells.
Above all, the quality of human relationships.
The Plano.
«Compiling» values.
Trust – Ethics – Reliability – Honesty – Consistency.
Partnerships and penetration to new knowledge.
Different thinking. Changes in thinking.
Creativity.
Innovation.
A new school.
The school can show the right path not only for traditional occupations and for entrepreneurship – creativity.
The economy of the future is created in training now.
Moral Education.
The student should explore the inner world and the outer.
The sense of duty, beyond the personal benefit.
School.
The teaching must spark the imagination and creativity.
Freedom in the choice of knowledge and inclination of the student.
We teachers must inspire and mobilize.
Proceedings.
To encourage students to believe in their powers.
Identify creative forces.
Encourage productive thought.
We can change the world?
«Those who are so crazy to think they can change the world are the ones who change.»

Steve Jobs.
Different?
The school should be a place different.
We have to show the children what they can do with the knowledge we give them.
Can the school to produce happiness?
Structural Leverage Architecture.
Clear – clear vision.
Sociological Education.
Brand Management.
Anthropocentric mindset.
Acquisition of trust.
Changes constantly and everywhere.

The Personality of the school.
We must make visible to students the fact that the school can make their life better.
The main question I have to answer every time is Why doers do that.
The School Culture.
Usually we treat children like …………. be children.
We create culture «lack of confidence» when the seating, we give all we slogan and ask students simply to follow.
Let’s make children partners.
The Development Relations.
It’s the future of communication.
Schools are not tables – desks – buildings. Are their people.
Creating relationships is the promise – love – the trust – honesty – ethos.
It is our promise to provide our students and pupils promise for the future of society.
Happiness at school.
The child can do at school to enjoy, not to tolerate.
For this to happen we should be pleased that we are in school.
The clock has not stopped.
When we have a passion for those who do, seem five-minute times.
Access to children.
Let’s do not look at the clock.
Innovation.
Let the children have imagined.
Then we let them create ideas.
Immediately after to let them implement new ideas into practice.
Let’s think differently.
According to Stoll & Fink, our schools will be rated as ‘good’ if we were in the 1960’s because they were designed with the philosophy and the social structures of those times.
Leadership / leaders.
Teachers need people with leadership characteristics to plan and coordinate their efforts.
The leader becomes visible by the quality of relationships it creates.
By showing respect for the people he works with.
IP – Environmental Education.
The school must be linked to the needs of his time.
Future generations must plan to save the natural resources through the development of renewable energy sources and their future through sustainable activities.
The image of the school can be built into the logic of multi-functional use of the environment.
Lifelong education.
Continuous training of teachers positively affect student achievement.
Research – How teaching matters: Bringing the classroom back into discussions of teacher quality of National Assesment of Education Progress.
Art and culture.
The art encourages creativity, collaboration, organotikotita, self-esteem, development, aesthetics.
Cultural activities help children to understand their strengths and their inner world.
Let’s look ahead.
Ahead of any rationality.
New thoughts and ideas with a focus on love and happiness ..
Ideas-Innovation – imagination – creativity.
Participation – collaboration.
Children should be involved in any way in each and every design decision.
The views of children is the most effective qualitative research.
We can learn things from unimaginably children.
The children come from a culture All Business Is Show Business.
The Man.
When they ask where you are from, do not say neither Corinth nor from Athens. Say you’re a citizen of the world.
Socrates.

Condemn national hatreds that divide humanity, because it is absurd, yet bad. Absurd because no one can choose their place of birth, and bad because their national vanity birth conflicts and bloody wars. The oppressors of the people exploiting their national prejudices, to lead them in mutual slaughter, and should cooperate for their common good. The Society of the Sisters Democrats reject the term stranger, whoever he or which indicates that uses it. All people, in whatever country they belong are members of one and the same family – humanity – and that they are citizens of a single large democracy in the world. Finally the great moral law, Behave your brother as you would like him to be brought to you, is the main protection of public and private happiness.

1845, UK, Principles and Rules of the Society of the Sisters Democrats
Halepa Declaration of Human Rights, United Nations.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s