Η Ανάπτυξη του Τουρισμού Δεν είναι Marketing . Αυτή η αντίληψη είναι λανθασμένη .

 

Αναδημοσίευση από το www.papatriantafillou.com

English Edition of This Article at The Bottom Of The Page :

Στη χώρα μας οτιδήποτε αφορά την επικοινωνία , το χαρακτηρίζουμε Marketing . Πράτουμε όμως ένα φρικτό λάθος , με αρνητικά αποτελέσματα .

Το Marketing είναι μία επιστήμη η οποία εφαρμόζεται όταν έχουν μπεί οι βάσεις και έχουν δημιουργηθεί οι προυποθέσεις σε μία χώρα – πόλη – επιχείρηση – οργανισμό . Αφορά τη δημιουργία προιόντων και την τοποθέτηση τους στα χέρια των καταναλωτών .

Η εικόνα της χώρας και κατ’επέκταση η προσέλκυση επενδυτών και τουρισμού , περνά μέσα από την Ανάπτυξη Σχέσεων και τη δημιουργία εμπειριών συγκλονιστικών – μοναδικών – εξαιρετικών . Για να δημιουργήσουμε εμπειρίες πρέπει να πιστέψουμε και να υπηρετήσουμε τις αξίες του Ήθους , της Αξιοπιστίας , της Συνέπειας , της Ειλικρίνειας , της Διαφάνειας .

  • Οι μέθοδοι επικοινωνίας έχουν αλλάξει από τη βάση τους . Όση διαφήμιση και αν γίνει εάν ένας και μόνο ταξιδιώτης – επισκέπτης έχει μία άσχημη εμπειρία ( π.χ κακοί τρόποι ) θα μεταφέρει τα χειρότερα σε μεγαλύτερο κοινό από αυτό που θα επηρρεάσει μία διαφημιστική καμπάνια .
  • Σκεφτείτε απλά : επηρρεάζεστε προσπωπικά για την επιλογή τόπου διακοπών από μία διαφήμιση ;;;;;  ή από αυτά που θα σας μεταφέρει ένας φίλος ή ένα άρθρο ή μία ζωντανή εμπειρία για τον τόπο που τελικά θα επιλέξετε ; Προφανώς απο τη δεύτερη περίπτωση .
  • Πρέπει να υπάρξει μία κουλτούρα βάσει της οποίας όλες τις ομάδες που εμπλέκονται με τον τουρισμό , πρακτορεία – operators – τουρίστες – υπουργεία – στελέχη σε φορείς – στελέχη σε οργανισμούς ,  να τις υπηρετούμε . Να ζούν μία Φανταστική εμπειρία εξυπηρετικότητας , θυσίας για τον άνθρωπο , να ζούμε γιαυτούς , να τους Ακούμε , να λύνουμε κάθε πρόβλημα τους , να συνεργαζόμαστε .
  • Μία ομάδα παρατήρησης των επιθυμιών και των τάσεων όλων αυτών των ομάδων θα πρέπει να μελετήσει και να να αναλύσει πως θα φτάσουμε πιό κοντά τους , με ποιούς τρόπους , με ποιές ενέργειες και να σχεδιαστεί άμεσα η στρατηγική για να επιτευχθεί ο στόχος .
  • Σε κάθε συνεργασία μας ή υπηρεσία μας πρέπει να κάνουμε τα Αδύνατα – Δυνατά ώστε όλες αυτές οι ομάδες να θαυμάζουν τις υπηρεσίες μας να κάνουν “Ουάου”  , να χαίρονται , να αισθάνονται Ευτυχισμένοι , χαρούμενοι , Κερδισμένοι .
  • Η διαμονή κάθε επισκέπτη να μοιάζει στα μάτια του σαν να έχει παίξει σε ταινία . Να σκηνοθετούμε διαρκώς εμπειρίες , Μοναδικές Φανταστικές , Υπέροχες , Μαγευτικές , Ξεχωριστές .
  • Πρίν από οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει να αισθανθούν Υπέροχα οι Άνθρωποι που εμπλέκονται στον Τουρισμό . Διοικητικοί υπάλληλοι – στελέχη Οργανισμών – Στελέχη και εργαζόμενοι Ξενοδοχειακών μονάδων να αισθάνονται υπερήφανοι γιαυτό που κάνουν και να το πιστέψουν από τα βάθη της καρδιάς τους .
  • Η τέλεια και πιό αποτελεσματική διαφήμιση είναι : η εμπειρία , η αφήγηση , η ιστορία , οι καλές στιγμές , οι συναρπαστικές δραστηριότητες .
  • Διαφήμιση είναι οι Σχέσεις που θα δημιουργηθούν , αυτά τα οποία θα ειπωθούν στους φίλους – τους συγγενείς – στα group στο internet .
  • Οι παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας , ανήκουν στο παρελθόν και είναι πλήρως αναποτελεσματικές . Οι άνθρωποι επιλέγουν τους προορισμούς των οποίων εμπιστεύονται τους ανθρώπους . Η εμπιστοσύνη χάνεται όταν δεν αναπτύσονται σχέσεις .

  • Οι τόποι – οι χώρες είναι οι Άνθρωποι τους . Αυτοί δημιουργούν την εικόνα . Η εικόνα δημιουργείται από την άποψη και τη γνώμη που εκφράζονται για τους ανθρώπους .

  • Σκεφτείτε απλά πως εάν ένας γνωστός σας πεί πως σε έναν συγκεκριμένο τόπο οι άνθρωποι είναι αγενείς ή αναξιόπιστοι ή ασυνεπείς , αυτομάτως η γνώμη σας γίνεται αρνητική και ο τόπος αυτός υποχωρεί στα επίπεδα των επιλογών σας , όσο και αν διαφημίζεται – ακούγεται – πραγματοποιεί ενέργειες marketing ( προώθηση / πωλήσεις / εκθέσεις ….) .
  • Στις επιλογές των ανθρώπων κυριαρχεί ο συναισθηματικός κόσμος .

  • Στον πυρήνα των ανθρώπινων συμπεριφορών πρέπει να βρίσκεται το καθήκον για να αντέχει μία πράξη . Ηθική είναι όποια πράξη πράτεται από καθήκον και όχι απο ιδιοτέλεια .Εάν δηλαδή όλα τα προαναφερόμενα σχεδιαστούν για να “πουλήσουν” θα καταρρεύσουν γιατί δεν θα αντέξουν .

  • Η κουλτούρα του τουρισμού πρέπει να είναι Ανθρωποκεντρική από καθήκον και όχι για να πουλήσουμε , γιατί μόνο τότε έχει αξία και αποτελεσματικότητα .

  • Οι παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας δεν αποδίδουν .Ότι γνωρίζαμε ανήκει στο παρελθόν .

  • Αυτό το οποίο θα αναπτύξει τον τουρισμό είναι η δημιουργία μίας υπέροχης – φανταστικής – συναρπαστικής κουλτούρας ανθρωποκεντρικής επικοινωνίας .
  • Οι καλύτεροι διαφημιστές είναι οι άνθρωποι που απολαμβάνουν τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες .
  • Από εδώ και στο εξής πρέπει να δημιουργήσουμε μία νέα γενιά τουριστών και συνεργατών στον τουρισμό .
  • Η εμπειρία θα έρθει όταν προσηλωθούμε σε αυτούς ( τουρίστες – συνεργάτες ) .
  • Τα ποσά που θα επενδυθούν πρέπει να επενδυθούν στη δημιουργία σχέσεων και στον εντοπισμό των ενδιαφερόντων τουριστών και συνεργατών .
  • Να παρατηρούμε τους επισκέπτες ( τουρίστες ) πως περνάνε , να παρακολουθούμε εάν περνάνε καλά αν είναι ευτυχισμένοι και τι άλλο θα ήθελαν .
  • Η σύγχρονη επικοινωνία έχει μία αποτελεσματική στόχευση .

Πρέπει να δούμε τον διαφορετικό κόσμο . Ότι κάναμε έως τώρα ,  το αλλάζουμε .

Δεν είναι τα πάντα Marketing . Η αγάπη – η γνώμη – η άποψη – η συμπάθεια Δεν αγοράζονται .

Η επιστήμη που σχεδιάζει όλα τα παραπάνω , είναι η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων . Όχι βέβαια όπως την γνωρίζει ο κόσμος αλλά όπως πραγματικά είναι

Δείτε σχετικά :

http://bit.ly/Ig3bO1

http://bit.ly/Kq8OEO

http://bit.ly/K8LdwL

Οι Δημόσιες Σχέσεις είναι μία ακριβής επιστήμη .

 Γιώργος Παπατριανταφύλλου gpappr@gmail.com

Για το www.papatriantafillou.com copyright 2012

 

Tourism development is not Marketing. Do not make this horrible mistake.

Tourism development is not Marketing. This perception is wrong.

In our country everything about communication, we characterize the Marketing. But doing a horrible mistake, with negative results.

The Marketing is a science that applies when they enter the foundation and created the conditions in one country – city – enterprise – organization. The creation of products and putting them in the hands of consumers.

I notice a mobility and an endless discussion on the creation Company for Tourism Marketing Campaign as the basic pillar for the recovery of our tourism. ARE WRONG. Marketing followed many years and the results are negative.
See the world differently. Now that you have to, change.

The country’s image and ultimately attracting investors and tourism, passes through developing relationships and creating dramatic experiences – unique – and is. To create experiences we have to believe and to serve the values of ethics, reliability, consistency, honesty, transparency.

The methods of communication have changed their base. As much advertising you do if a single traveler – guests have a bad experience (eg, bad manners) will carry the worst

In a larger audience than that will affect an advertising campaign .

You are advocating the creation of a company for tourism marketing, prospopika influenced the selection of a vacation spot advertising????? Or those that will take you to a friend or an article or a living experience of the place that will ultimately choose? Obviously the second case.
There must be a culture whereby all groups involved with tourism operators – operators – tourists – Ministries – managers in organizations – managers in organizations to serve. To live a fantastic experience exypiretikotitas, sacrifice for man to live for them, to listen to them, to solve every problem, to work with.
An observation group wants and tendencies of all these groups should study and analyze how to get closer to them, in what ways, and what actions designed to direct the strategy to achieve that goal.
In all our partnership or our service to do the impossible – Strengths that all these groups to admire our services to make Wow, be happy, feel happy, happy, Gainers.
The stay of each visitor to look in his eyes as if he has played on film. Constantly directing experiences, Unique Fantastic, wonderful, magical, unforgettable.
Before any action should feel Yperocha The people involved in tourism. Administrators – executives Organizations – Officers and employees of hotels feel proud because of who they do and to believe from the depths of their hearts.
The perfect and most effective advertising are: experience, narrative, history, good times, exciting activities.
Advertising Relationships are created, these will tell their friends – their relatives – the group in the internet.

 

Traditional methods of communication in the past and is completely ineffective. People choose their destinations which people trust. The trust is lost when they grow relationships.
These sites – these countries are the People. They create the image. The image created by the views and opinions expressed in humans.
Just think that if you know one say that in one particular place the people are rude or unreliable or inconsistent, your opinion automatically becomes negative and this place falls in the levels of your options, even if advertised – it sounds – it performs activities marketing ( promotion / sales / reports ….).
The choices of people dominate the emotional world.
At the core of human behavior must be a duty to withstand an operation. Morality is doing any act of duty rather than self-interest. If that is designed above all to “sell” will fail because you will not tolerate.
The culture of tourism must be humanistic rather than a duty to sell, because it only has value and effectiveness.

Traditional methods of communication do not work. We knew is over.
What will develop tourism is to create a stunning – fantastic – exciting people-culture communication.
The best advertisers are the people who enjoy the services and experiences.
From now on we must create a new generation of tourists and tourism partners.
The experience will come when you work towards them (tourists – collaborators).
The amounts to be invested shall be invested in building relationships and identifying the interests of tourists and staff.
To see visitors (tourists) that go by, watch a good time if they are happy and what else they wanted.
Modern communication has an effective targeting.

Not everything Marketing. Love – the view – the view – the sympathy not purchased.

The science that all these plans, is the science of Public Relations. Certainly not as the world knows, but as they really are

Look for:

http://bit.ly/Ig3bO1
http://bit.ly/Kq8OEO
http://bit.ly/K8LdwL

The science that all these plans, is the science of Public Relations.

The Public Relations is an exact science.

George Papatriantafyllou gpappr@gmail.com
For
www.papatriantafillou.com  copyright 2012

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s